Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

Znajdź interesujące cię pytanie i kliknij, aby zobaczyć odpowiedź.

Jeżeli odpowiedź nie jest wystarczająca, prosimy o kontakt mailowy: rolmix.pasze@wp.pl lub telefoniczny: 83 359 09 47

1. Kiedy dostanę zamówione produkty?

Zamówienia złożone do godz.16:00 realizujemy tego samego dnia. 80% przesyłek dochodzi do klientów następnego dnia roboczego. Czas realizacji to 1-2 dni robocze. Ze względu na trudne warunki atmosferyczne lub napięty czas (święta, weekend majowy itp.) czas dostarczenia paczki przez kuriera może trochę się przedłużyć.

2. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować nas drogą mailową lub telefoniczną - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

3. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Jeżeli ich waga nie przekracza limitu (30kg) łączymy większą ilość zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 500 zł, wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

4. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.

5. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Tak. Należy jednak wcześniej skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo, ponieważ niektóre produkty są na zamówienie.

6. Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Zamówienia do paczkomatu - 13zł. Zamówienia z dostawą kurierską (przedpłata i pobranie) - 16zl i 18zł.

7. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Ze względu na sytuację pandemiczną na świecie obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

8. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e-przelewem lub kartą.

9. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny: - w odniesieniu do zakupu towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. - w odniesieniu do zakupu wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną - w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub drogą elektroniczną na adres: rolmix.pasze@wp.pl Wzór formularza dostępny jest w zakładce "Prawo do odstąpienia od umowy". Formularz nie jest obowiązkowy. Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta) na adres Targowa 27, 08-200 Łosice. Produkt odsyłany powinien być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.

10. Co mam zrobić jeśli otrzymany produkt jest w zniszczonej paczce i/lub jest uszkodzony?

Należy zrobić zdjęcia uszkodzeń oraz niezwłocznie skontaktować się z nami. Jeżeli uszkodzenia wynikają z winy kuriera, klient nie ponosi odpowiedzialności oraz, po zwróceniu uszkodzonego produktu, otrzyma niezniszczony produkt.

11. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

12. Co mam zrobić gdy kod rabatowy nie działa?

Upewnij się, że wpisujesz go poprawnie. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

13. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj mnie" u góry strony. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

14. Dlaczego koszt wysyłki jest duży?

W naszym sklepie oferujemy różne towary - od małych, ważących 0,1kg, aż po większe 500kg (i więcej). Jeżeli zdecydowałeś się na zakup takiego towaru, to cena przesyłki kurierskiej wzrasta. Ponadto, są to często produkty o nieregularnych wymiarach. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami.